JO8 met opgeheven hoofd de winterstop in na overwinning op aardsrivaal!

Geschreven door Meule op 16 december 2017.

Wilsum-uit... Voor een 's-Heerenbroeker voetballer zijn dit de wedstrijden waar je gemoedstoestand van veranderd. De gehele week is de spanning enorm. Spanning die opnieuw moest worden opgebouwd na de afgelasting van vorige week. Leiders Jonas en Arjan hadden daarbovenop een bijna onverantwoord risico genomen door de jongens vóór de wedstrijd patat en frikadellen te beloven. De druk van het MOETEN presteren nam hierdoor een bijna ondraaglijke vorm aan en de spanning was dan ook af te lezen van de jongste 's-Heerenbroeker beloften. Tsjonge jonge, echt niet normaal meer... Ach... eigenlijk... nu ik er een beetje over nadenk... laat ik het ook niet overdrijven, eigenlijk viel het allemaal wel mee en was, gezien de rijke geschiedenis van deze IJsselderby, de spanning onder de Wilsummer en 's-Heerenbroeker ouders, opa's en oma's waarschijnlijk groter. 's-Heerenbroek voetbalde dan ook frank en vrij wat uiteindelijk resulteerde in een heerlijke 2-14 overwinning op onze buren en onder het motto 'beter een goede buur dan een verre vriend' verlieten beide teams het veld met een glimlach. Zo begint voor hen de welverdiende winterstop. JO8 heeft op 2 wedstrijden na alles gewonnen en bovenal enorm veel vooruitgang geboekt op alle vlakken. Ook de aan het begin van het seizoen 'minder aanwezige' voetballers zijn inmiddels veranderd in heuse voetbalmachines en hiervoor hulde aan zowel de leiders als de trainers Jan-Erik en Gert. Vol zelfvertrouwen kan er uitgekeken worden naar de voorjaarscompetitie. En voor ik het vergeet. Uiteraard volgden er zoals belooft bij terugkomst patat en frikadellen (nogmaals dank namens de gehele spelersgroep) en kan men elkaar en jullie als lezers met opgeheven hoofd een goed uiteinde wensen. Tot in het nieuwe jaar!

Voor meer foto's verwijs ik jullie graag naar onderstaande link

https://www.facebook.com/vvsheerenbroek/posts/904786639679961

Programma het Eerste

4e Klasse C

Evenementen

bastiaan.pngweeghel_gewasbescherming.pnghoutburcht.png123verhuur.pngschutte.pngbeensbootmotoren.pnghairqueen.pnggarageklaassen.pngbbm-advocaten.pngculinairegroenteman_vanmarle.pngbergmakelaardij.pngvan_guilik.pngbeers.pngboerverzekeringen.pnghetparochiehuis.pngcafeeigenwijs.pngautotaalglas.pnganytime.pngbrugmedia.pngmail_service_zwolle.pngvdberg.pngmorrenhof.pngphverhuur.pngoostindie.pngsebo.pngubink_meuleman_bouw.pnghdeleeuw.pngsmaakfactor.pngsheerenhoeve.pngToyota dealer Berendsen & De Graaf.pngbastiaan_installatietechniek.pngbastiaan.pngweeghel_gewasbescherming.pnghoutburcht.png123verhuur.pngschutte.pngbeensbootmotoren.pnghairqueen.pnggarageklaassen.pngbbm-advocaten.pngculinairegroenteman_vanmarle.pngbergmakelaardij.pngvan_guilik.pngbeers.pngboerverzekeringen.pnghetparochiehuis.pngcafeeigenwijs.pngautotaalglas.pnganytime.pngbrugmedia.pngmail_service_zwolle.pngvdberg.pngmorrenhof.pngphverhuur.pngoostindie.pngsebo.pngubink_meuleman_bouw.pnghdeleeuw.pngsmaakfactor.pngsheerenhoeve.pngToyota dealer Berendsen & De Graaf.pngbastiaan_installatietechniek.png