Ledenvergadering dinsdag 13 december 2016

Geschreven door het bestuur op 11 november 2016.

UITNODIGING LEDENVERGADERING 2016

V.V. ’s-Heerenbroek

Hierbij nodigen wij u/jou uit voor het bijwonen van onze ledenvergadering op dinsdag 13 december 2016 om 20:00 uur in de Kandelaar.

AGENDA:

1. Opening door de voorzitter

2. Notulen vorige ledenvergadering

3. Verslag penningmeester seizoen 2015/2016

4. Begroting

5. Bestuursverkiezing: Aftredend en herkiesbaar Freddy Mijnheer, Jan de Groot en Jan Willem Wennemers. Tegenkandidaten kunnen schriftelijk, ondertekend door tenminste 3 leden, worden aangemeld tot 3 dagen voor de aanvang van de vergadering bij de secretaris.

6. Kandelaar, gemeente, trainingsveld

7. Wat verder ter tafel komt